Jak widać, blog już od dawna jest martwy. Była to miła przygoda, pisać dla Was przez tyle lat. Niestety, wszystko kiedyś się kończy. Moje dane w zakładce ,,KONTAKT" nadal są aktualne, jeśli ktoś jest zainteresowany skontaktowaniem się ze mną.


poniedziałek, 28 sierpnia 2017

Mangowe zdobycze! Kwiecień – sierpień

     Ponieważ miałam dużo wolnego czasu, brakło mi siły na pisanie bloga, w dodatku nastała bieda i nie stać mnie było na mangi, dlatego od marca nie pojawiła się żadna notka z mangowymi zbiorami. Z kronikarskiego obowiązku wstawiam zdjęcia nabytków teraz, bo jeśli tego nie zrobię, to potem pogubię się już całkowicie i nastaną mroczne czasy, a tego przecież byśmy nie chcieli. Nie będę opisywać najciekawszych zdobyczy, ponieważ mi się nie chce upłynęło już dużo czasu i nic nie ma sensu. 

     Jeśli ktoś powie, że widzimy tu bogactwo i kłamię, kiedy piszę o biedzie mangowej, to niech przypomni sobie, że widoczne tutaj tomiki to całe moje książkowe i mangowe zakupy uczynione na przestrzeni pięciu miesięcy. Wpadły mi jeszcze magazyny mangowe i rolnicze, ale nie wstawię ich tutaj, ponieważ już dostatecznie mieszam zawodowe sprawy z blogasiem i samo wypisanie tytułów książek mnie zmęczyło raczej nikt by nie docenił katalogu buhajów. 


Kanon graficzny #1
Blame! #4
Saga winlandzka #1
Jackass!
Czwarty: Tatsuyuki Oyamoto
Po lekcjach x w kucyku
Ao no Exorcist #18-19
Kuroko's Basket #18
Najlepsza na świecie
Re: Zero #1
No Game No Life #5-6
Overlord #3
Drrr!! #6
Sword Art Online #14-15


Cudowne dzieci
Piąta fala. Ostatnia gwiazda
Po trzecie dla zasady
Roksolanki
Sarmatyzm
Głupi Jakub
Sztuka rymotwórcza
Transakcyja
Freuda teoria snów
Pan burmistrz z pipidówki
Panna Maliczewska
Pieśni sobie śpiewane
Podolanka
Dzierzkowski. Wybór nowel i obrazków
Wielki świat Capowic
Biurko
Niezwyciężony
Deklaracja
Polska odwraca oczy
Mam na imię Ania
Dziewięć żyć Chloe King. Upadła
Wymyśliłam cię
Naukowa lista przebojów
Bruno Jasieński. Antologia



Kanon graficzny #1
Geometria słowa
Tyci biznesmen daje sobie radę
Kartofle

Autorkę zbioru paneli komiksowych Kartofle znajdziecie tutaj, polecam, zabawny content. 

Autora wierszy ze zbiorku Geometria słowa znajdziecie na ulicach w Bydgoszczy, jak opowiada o spiskach Reptilian, wyższej rasie Słowian i galaktycznych smokach. Chodzi tam od dziesięciu lat, więc istnieje duża szansa, że go spotkacie. 

26 komentarzy:

  1. Jakbym się uwzięła i mniej wydawała na jedzenie, to prawdopodobnie kupiłabym parę mang, ale BRZUSIO GŁODNY X"DDDDDDDD Więc nie przejmuj się ilością, ja prawdopodobnie zrobię podobny wpis na zakończenie tego roku i pozycji w nim zawartych wcale nie będzie wincyj xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ilość sama w sobie nie boli, boli to, że mam tyle zaległości i nie wiem, kiedy to nadrobię, a tak bardzo chciałabym czytać, czytać, czytać :D

      Usuń
  2. :<

    KIEDY NOWY CYKL SPECIAL FOR ME? XDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  3. O, a warto inwestować w Jackass, Czwartego i nowelkę Re:zero? Szykuje się jakaś notka, ładnie proszę? ^^
    A te książkowe zaległości... wow. Ja teraz mam jedną zaległą książkę i źle mi z tym, chciałabym mieć do końca sierpnia czysty rachunek. XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W mangi Scarlet Beriko zawsze warto inwestować c: Zwłaszcza w Jackassa, nie jest to jakieś arcydzieło, które do głębi wstrząśnie, ale jako rozrywkowe yaoi sprawdza się świetnie. Dla mnie to jedno z najlepszych BL wydanych w Polsce. Postacie zapadają w pamięć, jest humor, sporo wątków, ale mamy też kilka poważniejszych momentów. No i nie ma gwałtów xD Czytałam kilka razy c: Czwarty jest dość d z i w n y, mamy sporo patologii yaoicowych (ratunku, gwałco!), ale uwielbiam te mangę, mniej niż Jackassa, ale zawsze. Tego jednak nie polecam w ciemno, po prostu ja mam słabosć do tej mangi ;) Re:zero jest... Dobrze napisane. Tylko tyle moge powiedziec po pierwszym tomie.

      Usuń
  4. Czytam
    Lajkuje
    Czasami strajkuje
    Ale i posyłam dalej w ludzi

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja sobie jakiś czas temu dałam spokój z pisaniem stosików XDD Nie ma szans, żebym jednocześnie ogarniała stosiki i porządek na polkach, więc wybrałam utrzymywanie porządku, zwłaszcza po tym, jak przegapiłam, że mam lukę w tomikach Kuroko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś kupiłam drugi raz 8 tom Egzorcystów i Usłyszeć ciepło słońca :D Mnie takie podsumowania nie zabierają dużo czasu, bo i mało rzeczy musze z półek ściągać.

      Usuń
  6. I jak wrażenia po Re:Zero? Bo zastanawiam się nad kupnem, ale nie wiem, czy się opłaca. Z opisu wydaje się takie klasyczne, że wolę poczekać na recenzję.
    Miałam nadzieję, że kupisz „Najlepszą na świecie“ xDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie umiem za dużo powiedzieć po jednym tomie, na pewno autor ma dobry styl i pierwszy tom był wciągający, ale to tylko wstęp. Muszę skądś znaleźć piniondz ma kolejne dwa tomy :/

      Usuń
  7. To ja może tak bardzo na temat zapytam, z czego są te ludki z banerków z linkami do Twojego MAL-a i LC? xD

    Ciekawa jestem Twojej opinii o Najlepszej na świecie, bo widziałam już bardzo różne ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hurrrra! Miałam nadzieję, że ktoś o to spyta. Obrazki pochodzą z mojego wielkiego odkrycia, czyli Shimanami Tasogare. Przymierzam się do recenzji, ale może być różnie. Długo szukałam takiej mangi - mamy w niej pokazane środowisko LGBTQ, ale nie tak, jak zazwyczaj widzimy w filmach czy mangach. To nie yaoi ani zadne yuri, nie ma patologii, ogromnej dramy itp., jest za to proza zycia, realizm magiczny, humor, tajemnicza kobieta w crocksach i mnostwo zajebistosci. Trzeba przeczytac c: To jest takie prawdziwe xD I autorka tak pieknie rysuje *,* Kilka wypowiedzi z tej mangi to jakby wyjac z moich ust, gdy rozmawiam z ludzmi. O takie mangi nic nie robilam xD
      Przepraszam, juz sie uspokajam.

      A nie wiem, przeczytalam, nawet sie posmialam, tlumaczenie cudne, co wiecej mam mowic.

      Usuń
    2. *dopisuje do listy do przeczytania* Brzmi super, chociaż biorąc pod uwagę jak wygląda i tak z góry byłam gotowa się za to brać xD

      Usuń
    3. Uważaj, bo zacznę bombardowanie najlepszymi stronami C:<

      Usuń
  8. Jakie wrażenia po przeczytaniu mangi"Najlepsza na Świecie"? Jak patrzę na Twój stosik to widzę, że mam w paru tytułach, które kupuję duże zaległości. xD
    Gorąco Pozdrawiam Fejwsi. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dopiero mam zaleglosci xD
      Co ja moge mowic o tej mandze, fajne tlumaczenie.

      Usuń
  9. Oj tak. Jak zobaczyłam te wszystkie ksiunzki (even jak na 5 miechów to dużo :D) to od razu sobie wpisałam na listę, by zrobić porządek w mangach/książkach/zeszytach w Krakowie. XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie porzadek niemozliwy, bo nie mam gdzie klasc tomikow. Musze skrzynko do jablek znalezc i w nich ukladac chyba xD

      Usuń
  10. Scarlet Beriko <333
    Sagę winlandzką bym sobie kupiła, ale jakoś ciężko mi się do tego zmobilizować... a Drrr!! wciąż mam do przeczytania trzeci tom.

    OdpowiedzUsuń
  11. Katalog buhajów mówisz :) Mam nadzieje że Shimanami Tasogare wydadzą kiedyś w Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moje wielkie marzenie, ale nie liczyłabym na to :C

      Usuń
  12. Bardzo ciekawie napisane. Super wpis. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń